Oamenii sunt atrasi de faptul ca vedetele poarta anumite produse, asa ca si ei le cumpara pentru a se simti importanti si apreciati. Aceasta poate fi una dintre retetele succesului unora dintre brandurile de lux la nivel mondial. „Reteta” lor de baza fiind, desigur, cifra de afaceri. Dar, nu degeaba se spune ca „un ceas, o rochie sau o geanta castiga valoare atunci cand ne simtim la moda si mai importanti”. In afara cifrei de afaceri (sau implicit cu cifra de afaceri) brand-urile de lux au exploatat aceasta nevoie a oamenilor de a se diferentia de ceilalti. Asa ca au creat lucruri extrem de luxoase si „must expensiv” desigur.
Desi vorbim despre o piata a brandurilor de lux care in ultima vreme se dovedeste a fi foarte versatila, iata o lista cu unele dintre brandurile care tin nivelul luxului si elegantei la cote maxime.
1. Oscar de la Renta Are o cifra de afaceri de 26 de miliarde de dolari si este considerat cel mai s…
Citeste mai mult pe Charmy.ro