O campanie de promovare a unei organizatii, indiferent de natura acesteia, inclusiv a serviciilor si produselor pecare le ofera se poate face si prin oferirea in medii diverse de pixuri personalizate. De astfel, eforturile si strategiile firmelor pentru promovare nu cunosc limite.

Fie ca este vorba de agentii bancare, operatori de telefonie mobila, antreprenori sau comercianti de imbracaminte si alimente, cu totii apeleaza la aceste instrumente de scris mici, delicate, utile tuturor care sa le faca publicitate. In orice birou, sala de conferinte, mall sau reprezentanta, nu se poate sa nu apara un suport cu pixuri gravate sau inscriptionate cu date si cateva repere cheie ale firmei, numar de telefon etc.

De ce se apeleaza la acest mod de publicitate cu pixuri personalizate?

Raspunsul la aceasta intrebare poate fi in mod simplu intuit si poate fi comprimat: pentru vizibilitate, pentru costuri mici in comparatie cu dimensiunea reclamei – un pix oferit unei persoane va ajunge in biroul acesteia, un loc in care de cele mai multe ori isi desfasoara activitatea si alti colegi, sau acasa, in familie, ori la o intalnire cu prietenii – prin urmare, efectul bulgarelui de zapada este extraordinar.

Din punct de vedere al materialului din care poate fi confectionat, pe piata de specialitate exista variante multiple ale acestui instrument de scris, al formei, al culorii sau al designului. Astfel, pornind de la cele clasice, simple, din plastic si terminand cu cele metalizate, sofisticate – toate sunt ideale pentru reusita unei promovari.

Cele mai citite articole

Avantajele campaniilor cu pixuri personalizate

Imaginea unei companii care doreste sa isi promoveze afacerea prin oferirea sau expunerea la vedere a unor modele de pixuri va avea de castigat in mod constant si sigur. Daca se face raportul intre costurile cu achizitionarea si inscriptionarea lor si publicitatea care rezulta in urma oferirii acestora catre publicul tinta, rezultatul va fi unul spectaculos. Nu exista persoane care sa nu aiba in poseta, in mapa, pe birou sau acasa un pix atat de necesar.

Efectul vizual produs de inscriptionarea cu numele si datele unei firme sau companii este destul de rentabil si studiile facute in acest sens au ajuns la concluzia ca rezultatul obtinut este multumitor in comparatie cu efortul financiar depus cu achizitionarea acestor produse publicitare.

Prin urmare, motivul principal consta in atragerea de noi clienti care sa cumpere sau sa apeleze la serviciile firmei respective. Pixurile sunt utile, necesare oricui si reprezinta un mod elegant de a face publicitate continua. O companie mare, care se respecta, va oferi potentialilor sai clienti pixuri de calitate, metalice, gravate iscusit, eventual intr-un suport atractiv, care sa deduca puterea si valoarea financiara a acesteia.

De fapt, este vorba despre o strategie de marcheting destul de bine gandita si cu efecte benefice pentru cei care vor sa isi faca produsele sau serviciile cat mai cunoscute si in cercuri cat mai largi.

In concluzie, alegerea pentru promovare si publicitate a unei companii aflata la inceput de drum sau care are deja de succes, dar doreste sa se extinda, a acestor instrumente de scris – pixuri personalizate – este una dintre cele mai bune solutii pentru reusita.

Cele mai citite articole

Lasa un comentariu