Evenimentele legate de afaceri sunt percepute cel mai des drept invechite si previzibile, dar asta nu inseamna ca intr-adevat asa trebuie sa si fie. Pentru a evita discursurile incomode, mancarea devenita traditie si un cadru conventional, tot ce este nevoie este un pic de imaginatie. In functie de tipul evenimentului, iata cateva practici prin care un eveniment banal poate fi transformat in unul de neuitat. Nu uitati sa porniti de la premisa ca niciun eveniment legat de afaceri nu trebuie sa fie previzibil, cu spatiu necesar pentru aceste evenimente exista SkyBar.

Eveniment tip 1: Intalniri interne

Intalnirile interne (fie pentru consiliul companiei, echipa de vanzari, fie pentru o intalnire anuala la nivel de companie) au nevoie de expertiza in planificarea evenimentelor la fel de mult ca la conferinte sau expozitii comerciale. Asadar, cum puteti face ca urmatoarea intalnire interna a companiei sa fie mai putin obisnuita si mai mult o experienta care merita timpul oamenilor departe de biroul lor? Iata cateva idei.

Mentineti limita de timp stransa: in functie de scopul sedintei, faceti ca aceasta sa fie cat mai scurta si concentrata posibil, insistand pe un program pe care toata lumea trebuie sa-l respecte.

Spuneti povesti sau folositi metafore pentru a transmite mesajele: despre orice ar fi aceasta intalnire, faceti-o sa poata fi relatata in afacerile de zi cu zi folosind exemple reale, studii de caz si metafore creative. Oamenii vor sta linistiti ore intregi vizionand un film – de ce sa nu fure niste trucuri cinematografice?

Presarati-va ideile intr-un fel de divertisment: Inchiriati animatori sau interpreti – ca un comediant – pentru a va condimenta agenda. Intrucat evenimentul este destinat angajatilor sau persoanelor familiare cu compania, puteti angaja, de asemenea, un personal care sa imite CEO-ul sau alte persoane din sala – presupunand ca ati obtinut aprobarea lor in avans, desigur!

Eveniment tip 2: lansari de produse

O lansare de produs excelenta ar trebui sa lase oamenii sa zambeasca de emotie. Moment puternic pentru orice companie care doreste sa-si transmita brandul, o lansare de produse este una dintre putinele ocazii in care angajatii, investitorii, membrii presei si chiar concurentii se reunesc intr-un singur loc. O lansare nu necesita o mare cascadorie sau o petrecere generoasa. Iata doua moduri de a contesta traditia:

Folositi realitatea marita sau virtuala: ajutati oamenii sa experimenteze noul produs cu AR sau VR. Exista un exemplu al unei companii care a folosit realitatea marita pentru a arata o noua linie de autoutilitare si toate schemele de culori diferite, cu un singur produs prezent fizic. A fost o utilizare eficienta atat a spatiului, cat si a bugetului.

Alegeti o tema: Tema aleasa stabileste tonul pentru intregul eveniment, conducand astfel toate deciziile de planificare. De asemenea, in acest fel ajutati si la implicarea participantilor in actiune. Alegeti o tema pentru lansare si faceti un brainstorming pentru a pune laolalta experiente sau activitati relevante care ii vor incanta pe participanti.

Alegeti tipuri de mancare inedite: renuntati la mancarurile care au devenit traditie la astfel de evenimente corporate si veniti cu ceva care sa surprinda participantii. O inghetata-gigant sau un produs alimentar care sa reflecte ideile discutate vor anima sigur atmosfera.