Lumea afacerilor este intr-o permanenta dezvoltare, intr-o societate in care toata lumea vrea sa avanseze pe scara profesionala. Sunt oameni care se incumeta sa paseasca in aceasta lume a afacerilor la scara larga, sunt si persoane care isi incearca „norocul” in cadrul marile corporatii, dar, in general, este loc sub soare pentru toata lumea.

Inainte de a deschide sau de a dezvolta o afacere, antreprenorii trebuie sa caute cladiri de birouri Craiova, pe care sa le inchirieze la cel mai bun raport calitate – pret. O cladire de birouri trebuie sa indeplineasca mai multe conditii inainte de a fi inchiriata, astfel incat atat angajatorii, cat si angajatii sa fie pe deplin multumiti.

Clasificarea cladirilor de birouri

In anunturile online si pe site-urile de specialitate, birourile de inchiriat sunt clasificate cu anumite litere: A, B si C. Aceasta clasificare apartine organizatiei Building Owners and Managers Association si este singura existenta in acest momen, dupa care se ghideaza cele mai multe persoane care cauta sa inchirieze spatii, inclusiv in Romania.

Asadar, cladirile de birouri se impart in trei clase: A, B si C. Birourile de clasa A sunt amplasate central sau intr-o zona de afaceri, au o vizibilitate foarte buna si permit accesul auto atat al masinilor personale, cat si al mijloacelor de transport in comun.

De asemenea, o cladire de birouru din clasa A va avea o suprafata inchiriabila foarte mare, de cel putin 10.000 de metri patrati si cate un loc de parcare pentru fiecare 70-150 de metri patrati inchiriabili. Aceste cladiri au finisaje elegante, durabile, sunt dotate cu lifturi moderne, pentru care angajatii nu trebuie sa astepte mai mult de 30 de secunde, au conexiune la internet, telefonie si servicii de date.

Mai mult decat atat, cladirile de birouri din clasa A sunt incalzite, beneficiaza de sisteme de aer conditionat si de ventilatie, de o iluminare perfecta, dar si de securitate, servicii de paza si supraveghere, intretinere si curatenie. Urmatoarele categorii de cladiri de birouri, de clasele B si C sunt caracterizate prin faptul ca nu indeplinesc atat de multe conditii ca acelea din clasa A.

Pasii necesari pentru inchirierea unui spatiu de birouri

In ziua de azi, inchirierea unui spatiu de birouri nu mai este o provocare. Persoanele interesate trebuie doar sa intre pe site-ul GVA Activ, sa faca putina munca de cercetare, adica sa introduca in mod clar in casutele disponibile datele cautarii, precum orasul, zona, tipul de tranzactie, suprafata si sa se hotarasca asupra uneia dintre optiunile rezultate.

Asadar, inchirierea unui spatiu de birouri este mult simplificata cu ajutorul optiunilor online existente, iar persoanele interesate vor putea afla online detalii referitoare la spatiul disponibil, chiria de baza, pret, disponibilitate, statusul lucrarilor, numarul nivelurilor, numarul de locuri de parcare, iar lista poate continua.

Leave a comment